Service interruption on Monday 11 July from 12:30 to 13:00: all the sites of the CCSD (HAL, EpiSciences, SciencesConf, AureHAL) will be inaccessible (network hardware connection).
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Approcher l’identité professionnelle d’enseignants universitaires de physique, un levier pour initier des changements de pratiques pédagogiques

Complete list of metadata

https://hal-univ-paris.archives-ouvertes.fr/hal-01442122
Contributor : Emilie MORAND Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Friday, January 20, 2017 - 2:37:18 PM
Last modification on : Wednesday, October 27, 2021 - 3:50:56 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01442122, version 1

Citation

C. de Hosson, Nicolas Décamp, Emilie Morand, Aline Robert. Approcher l’identité professionnelle d’enseignants universitaires de physique, un levier pour initier des changements de pratiques pédagogiques. RDST - Recherches en didactique des sciences et des technologies , ENS Éditions, 2015. ⟨hal-01442122⟩

Share

Metrics

Record views

94